Blogul sau Site-ul de Afaceri. Aportul la strategia de piata? 3. CONTINUTUL

12-01-2013 03:36:51
CONTINUTUL
Crearea de CONTINUT

Dacă există un lucru pe care cititorii blogurilor/site-urilor il urăsc, este incoerența. Incoerenta poate lovi din mai multe unghiuri: publicare, sisteme de comentarii, modul de adresare, editoriale, autori și multe altele.

Există si un motiv pentru ca atentia sa va fie atintita spre acest punct: în prezent exista între 180 și 200 de milioane de bloguri in spatiul web, deci interesul cititorului devine din ce în ce mai slab, asa incat publicațiile trebuie sa sara in ochi.
Prin urmare, dacă sunteți confuz in fata cititorului, schimband mereu pozitia blog-ului dumneavoastra, el va decide cel mai adesea ca nu merită să stea agățat de paginile pe care le intretineti.

Dacă doriți să va păstrați cititorii, atunci blog-ul/site-ul dumneavoastra trebuie sa fie unul neaparat consecvent.

   Dacă aveți de gând să postati o dată pe săptămână, atunci sa faceti acest lucru în aceeași zi și în același timp al zilei. Dacă aveți de gând să postati de 2-3 ori pe săptămână, păstrați-va aceleasi zile pentru asta.
   Dacă aveți de gând să aveti, în primul rând, un blog de text, atunci să rămână așa!
   Dacă aveți de gând să fie un video-blog, atunci sa fie un video-blog.

   Veti mai putea amesteca uneori lucrurile, dar trebuie sa va pastrati focalizarea primă, pe care o configurati din start.
   Păstrați un ton consistent. Dacă aveti de gând să fie un blog/site serios, atunci sa rămâna pe un ton serios. Dacă doriti sa va reprezentanti printr-o varianta mai distractivă propria dumneavoastra afacere, atunci sa aveti permanent imagini și un ton mai deschis.

   Dacă nu vă păstrați scopurile pe care le-ati prevazut din start și modul în care vreti sa ajungeti la atingerea acestora, nu veti face altceva decat sa provocati confuzie si sa-i descurajati pe cititori sa mai stea langa dumneavoastra.

VA URMA…
Autor articol: analist spatiu web Bogdan R. – echipa NETCreator

LIVE TV Lacasuri Ortodoxe
Program TV